2008. július 4., péntek

bringázás

A füredi 1 hét alatt az alapprogram a handbike-zás ( bringázás) volt. Füredtől indultunk és mindkét irányba tekertünk 10-17 km-t, a legtávolabbi pont Aszófőn át Örvényes volt ny-i irányba, kelet felé pedig Csopakon át Alsósörsig jutottank ( és persze onnan vissza). Nehezen dönthető el, melyik volt a szebbik út, nekem a Balaton tihanyi része szebb- illetve szerintem a teljes Balaton tekintetében ez a legszebb. Útközben megállltunk többször, ittunk kávét a Gödrös-ben, haraptunk valamit a révnél, kaptunk fröccsöt Aszófőn ( Sanya házában) - nagggyon rosszul éreztük magunka. A handbike-ozás összehasonlítva a épek kerekpárjával, gyorsaságban, lejtőn felfelé közlekedésben, stb, kb. egy jobb kemping biciklinek felel meg- ideális túraeszköz a Balatonnál. Bárki aki kipróbálta, azonnal beleszeretett- Deák Gabi egész egyszerűen " te kis drágám"-nak hívta az eszközt... A szállástól kiindulva többször is végighaladtunk a Tagore- sétányon, először keltettünk egy kis feltünést ( 8 béna bringázik), de aztán a 3. napra már senki ránk sem nézett.