2008. december 17., szerda

Egy bátor ember beszámolója

Mint az a címből is látszik ismét nem állandó , kedvenc szerzőnktől származó írást oszthat meg a nyilvánossággal szorgalmasan dolgozó szerkesztő bizottságunk. Tetraplég, azaz mind a négy végtagjában mozgáskorlátozott barátunk Major Endre Szegedről részt vett az őszi, füredi nyári sporthéten.
Egy rövid , de értékes beszámolót küldött ( Lelik F. dőlt betűvel és zárójelben írott megjegyzéseivel) :
"Nekem a szeptemberi, füredi táborban volt szerencsém részt venni!
Kemény volt,mivel én tetrás vagyok és nem tudok szorítani a kezemmel. Ha csajnézésben kellett volna versenyezni a sétányon, biztos lemaradnak, ( Te azt csak hiszed , kedves Endre ! ) de itt kajakozás, handbike-ozás és hasonló, fizikai erőt igénybe vevő sportokban kellett helytállnom!
Régi kenus lévén nagy élmény volt kajakozni! ( nekünk is , a kajakozásról részletesen ide katt ) Köszönet a gyógytornászoknak, amiért türelemmel fáslizgatták a handbike-ra a kezem kb. 500m-enként ( ha nem csinos lányok vannak, valszín később lazul le...!:- ide is írom a kedves és csinos gyógytornász kísérőink nevét: Morosics Vera, Bence Zsófia, Poór Petra -köszönöm én is , és gyertek máskor is! )
Fiúk, Nektek is köszi, akik a fékezésben segítettetek (igyekeztem mindenkihez kedvesnek lenni, mivel nem tudhattam másnap ki fogja a fékemet nyomni):-)! Itt vagyok! Ezek szerint sikerült!:) ( na ez érdekes dolog volt, én biztosan nem mertem volna bevállani. Ugyanis Endre tetraplég sérültként nem tudja mozgatni az ujjait, ezért kellett ráfáslizni a kezét a handbike hajtókarra.Sem a sebességet váltani, sem pedig fékezni nem tudott önállóan, ezért ránk bízta magát, és mi mellette haladva átnyúltunk és váltottunk, ill. megragadva a bike-ját fékeztük a sajátunkkal együtt.Nagyon vigyáztunk, a lányok is figyeltek, szóval ügyesen megoldottuk. De mindenképpen Külön Kalapemelés a Bátorságáért! )
A résztvevők és saját magam nevében köszönet a Szervezőknek, hogy létrehozták ezt a tábort és én "régi tetrás(nem elit)" részt vehettem benne, valamint, hogy a jövőben tetrások számára is megpróbálják biztosítani a táborozási és sportolási lehetőségeket!" ( Úgy legyen! )

Nincsenek megjegyzések: