2009. május 21., csütörtök

Bellamonte

Bellamonte- ahogyan azt a neve is mutatja ( olaszból-latinból gyengébbek kedvéért: Széphegy), valóban szép. A hegyek között én mindig otthon éreztem magam, méltatlanul át is költöttem Petőfi Alföld c. versének egy részletét : Mit nekem te nyájas Alföldnek , Nyárfákkal teli szelídes tája? Tán csodállak, ámde nem szeretlek, S képzetem síkságodat nem járja.
Fenn a hegyek vadregényes vidékén, Ott vagyok honn, ott az énvilágom;
Börtönéből szabadult sas lelkem, Ha a bércek csúcsait látom. ( sűrű elnézést kérve a nagy költőtől ..., penitencia képpen ide linkelem az Alföld eredetijét -katt ide )
A tavaszi síprogram kiválóan sikerült- mint eddig mindig. Öröm,nóta, kacagás( nadöröm,nadbódottág), gyönyörű idő, kiváló hó, jó hangulat, síelés. Komolyan, nehezen tudnék ennél jobb programot kitalálni. Már vagy 7 éve síelek ülve, de még mindig , minden alkalommal hálát adok az Úrnak, hogy eszet, tehetséget, türelmet , lehetőséget adott azoknak az embereknek, akik aztán kifejlesztették a ülősít ( pl. Alois Praschberger , aki kíváncsi rá katt ide ) .
Mozgókép is van!!!!!!! Ágika a héten tanult meg síelni, büszkén mutatjuk be, hogyan jön le a hét végén egyedül a hegyről ( kép és hang : Frank Antal- ismertebb néven Briganti) :




Ez a felvétel a Hütte-ban (azaz a menedékház-kocsma) készült, már síelés után...( én csak azt az osztrák mondást, ami szerint a síelésben a legjobb az après-sí azaz a síelés utáni lazulás , szerettem volna bemutatni, alkohol meg ilyenek nem voltak...)


Nincsenek megjegyzések: