2009. május 27., szerda

Fehérvári tenisznap


A székesfehérvári mozgássérültek és barátaik ( Aternatíva Mozgássérült Egyesület , róluk többet ide katt ) - már hagyományként- sportnapot rendeztek május 02.-án "Híd a tenisz által" címmel. A rendezvény célja egyrészt a tenisz bemutatása és népszerűsítése a mozgássérültek között, másrészt a sportot szocializációs eszközként felhasználva közelebb vinni egymáshoz a fogyatékosokat és épeket. Gondoltam színesítem a sportlehetőségeket azzal, ha viszek magammal egy másik kitűnő sporteszközt is bemutatásra és kipróbálásra: a handbike-ot.
Reggel felszerelkeztem, bepakoltam a lányokat és a handbike-ot, feltettem az autóra a csomagtartót, rá a lányaim két biciklijét, aztán Zsófi lányom barátnőjét felvettük ( és felpakoltuk az ő bringáját is) és a csöpörgő esőben legurultunk Fehérvárra.
A vártnál talán kisebb létszámú, de annál lelkesebb csapat jött össze és Bianca edzőnő irányítása mellett kiváló ízelítőt kaptunk a teniszből. Bianca megszállotja ennek a sportnak, mindenkit képes volt bevonni a játékos edzésbe.
Én közben tettem a lányokkal egy kisebb handbike túrát a Bory várhoz is, ( erről többet ide katt ) aztán vissza a teniszhez. Ebédet helyben készítették ( Kudlik Pista vezényletével) bográcsban, utána aztán a résztvevők kipróbálhatták a handbike-ozást is, ami szintén nagy sikert aratott.

Az én han dbike-om külföldről van ezért az ára is kissé borsos, de már gyártának nálunk is használható és elfogadható árú handbike-kat is. Akit érdekel, írjon és megadom a gyártók nevét és címét is.

Sok hasonló napra lenne szükség, mivel nekünk, fogyatékosoknak kell nyitnunk az épek felé, hogy megismerhessenek minket. Láttatni kell magunkat, hogy képesek vagyunk teljes életre, benne tenisz, bringázás, főzés.
Gratula és köszönet a szervezőknek, jó kis nap volt, remélem jövőre is lesz !
( képek Beke Viktor)

Nincsenek megjegyzések: