2010. október 4., hétfő

Egy régi tanár

Szombaton este általános iskolai osztálytalálkozón voltam- mindig jó összejönni a régi haverekkel. Ez az alkalom azonban váratlanul különleges lett számomra, mivel eljött egy régi szeretett tanárom is, Buncsák Gábor.
Testnevelést és és rövidebb ideig azt hiszem földrajzot is tanított nekünk, ezen kívül szervezte a falu labdarúgás és kézilabda életét. Én a kézilabdában voltam érdekelt, felejthetetlenül szép idők voltak.
Mostanában divat a tanárokat a szidni, sőt akár meg is verni.Nekem sok tanárom volt, sokat tanultam( még külföldön is), volt akit nem szerettem, volt akit igen.De voltak olyan tanáraim is , akik nélkül szegényebb lett volna az életem. Ilyen volt Buncsák tanár úr, akit kifejezetten szerettem- és ő is kedvelt engem: különleges kapcsolat volt ez, tanár-diák,ill. edző-játékos között.
Sok hasonló tanárt-edzőt kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: