2009. február 23., hétfő

Szürke eminenciás

Lentebb egy kedves levél részletét közlöm. Géza ( itt láthatsz róla képeket is-katt ) nagyon sokat segített nekünk mozgássérülteknek a síelésben és személy szerint én is sokat köszönhetek neki. Cipelte a bobokat, pakolta a síléceket és a kerekesszékeket, felhúzott minket lépcsőkön amellett, hogy ő tanította, hogyan is kellene síelni. Mindezt sokszor saját költségén. Ő egy a "szürke eminenciás"-ok közül, akik szinte mindig láthatatlanok , sokszor igazságtalanul mellőzöttek, de fáradozásuk nélkül meghalna a sport világa (is).Szeretném itt, ebben a nyilvános naplóban megköszönni nemcsak a magam, hanem a többiek nevében is minden fáradságát: Köszönjük Géza !!
Részlet Géza leveléből:
"Már korábban is olvastam a blogot és nagy örömömre szolgált, ezt őszintén mondhatom. Tudod, elértem a célomat! Láttam a képet rólad és kedves kis családodról a sípályán ( a képet ebben a bejegyzésben nézheted - katt) . Ez volt a cél. A szemüvegem kissé párás is lett tőle. Ezért dolgoztam oly sokat, hogy ilyeneket olvashassak és ilyen képeket lássak! Ez mindent megért!"

Nincsenek megjegyzések: