2009. november 2., hétfő

Baleseti évfordulóra

Az október 19-i , a balesetemre emlékező írásban ígértem egy cikket a pomázi helyi lapból. Nos, megtaláltam nagy nehezen a Pomázi Polgár 2003 februári számát.

Klikk rá, ha akarod olvasni.
Annyit hozzáteszek, hogy az interjút azzal a kikötéssel vállaltam, hogy beszélhessek az aktív kerekesszékről.Abban az időben még csak álmodtunk arról, hogy egyedi kérelem nélkül hozzá lehessen jutni egy aktív kerekesszékhez.Ezért minden lehetőséget megragadtam, hogy beszélhessek róla ( még film is készült velem egyszer, amit szintén az aktív kocsi kikötéssel vállaltam- talán egyszer felteszem azt is). Szerencsére ma már "közgyógy" igazolványra felírják ezt a fajta kocsit is! Már csak meg kell tanulni használni.

( még valami : a Balatonátúszásról lemaradtam- de idén bepótlom!)

Nincsenek megjegyzések: