2009. november 2., hétfő

Motorsport- kerekesszékeseknek

Nem vagyok a technika megszállottja, így az autós-motoros sportokat sem figyelem igazán. Persze Talmának szurkoltam én is, de ezen felül max. a Forma-1-et szoktam nézni, ami kitűnő szórakozás. Ugyanis a totálisan és fájóan tehetségtelen Palik László sztárriporter által nyújtott teljesítményen betegre röhögöm magam - néha meg persze azon dühöngök, minek is nézem - hallgatom ezt a Győzike show szintű közvetítést. ( a sztárriporterség komoly, egy-két évvel ezelőtt haladtam a szentendrei úton és a külső sávban feltűnően lassan haladt egy általam soha nem látott , de formája alapján egyértelműen távol-keleti fekete sportautó.Kissé fel is tartotta a forgalmat, ezért leelőzve volt időm elolvasni az autócsoda hátuljára ragasztott szöveget: "Palik László vagyok, sztárriporter és autóversenyző"- és valóban, benézve a kocsiba Ő vezetett, s közben buzgón mobilozott). De hagyjuk az ostoba Palikot, helyette térjük vissza a lényegre: lehet gerincsérültként is motorozni. Ez legalább akkora marhaságnak tűnik, mint a kétkerekezés, és ugyanakkora nem marhaság. Mert lehet. ( akár azt hiszed képes vagy rá, akár azt hogy nem, igazad lesz- ugye...)katt ide , esetleg ide.



(A linkekhez tartozó szövegeket nem fordítom le, aki nem tud angolul az tanuljon meg.)

Nincsenek megjegyzések: